تغذیه مناسب دانش آموزان در دوران امتحانات

تغذیه مناسب دانش آموزان در دوران امتحانات

یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: دانش آموزان در ایام امتحانات به نیروی بیشتری نیاز دارند بنابراین باید مواد غذایی که باعث تامین انرژی می‌شود را مصرف کنند.

محمدتقی انوشه، متخصص تغذیه و رژیم درمانی اظهار کرد: دانش آموزان در ایام امتحانات به نیروی بیشتری نیاز دارند؛ بنابراین بایدمواد غذایی که باعث تامین انرژی می‌شود و از ارزش بالایی برخوردار است را مصرف کنند.


بیشتر...

چگونه یک دانش‌آموز موفق باشیم؟

چگونه یک دانش‌آموز موفق باشیم؟

با آغاز سال تحصیلی جدید شاید این سؤال بسیاری از دانش‌آموزان باشد که چه کار کنیم تا بتوانیم در درس و مدرسه موفق باشیم.

 

با آغاز سال تحصیلی جدید شاید این سؤال بسیاری از دانش‌آموزان باشد که چه کار کنیم تا بتوانیم در درس و مدرسه موفق باشیم. باید بدانید که خوب و موفق بودن، نه تصادفی است و نه ارتباطی به معلم و... دارد. رمز موفقیت داشتن تلاش و پشتکار در امر یادگیری است. برای این‌که بتوانید شما نیز در مدرسه عملکرد خوبی داشته باشید و بهترین نمره را کسب کنید باید پشتکار زیادی داشته باشید و با برنامه‌ریزی خوب کارهای خود را انجام دهید و به چندین نکته توجه کنید:


بیشتر...

چگونه شاگرد زرنگ کلاس شویم؟

چگونه شاگرد زرنگ کلاس شویم؟

* شاگرد زرنگ *

موفق و زرنگ بودن دانش آموز نه اتفاقی است نه خیلی به معلم و دیگر دانش آموزان بستگی دارد. پس چگونه بعضی از دانش آموزان همیشه شاگرد زرنگ کلاس هستند؟ پس چگونه شاگرد زرنگ کلاس شویم ؟ برخی از دانش آموزان برای زرنگ بودن همیشه پیشتاز هستند و آن هم به این دلیل که مهم ترین عامل تاثیر گذار در یادگیری را که همان داشتن پشتکار است را دارند.

دانش آموزانی که پشتکار و اراده قوی برای یادگیری دارند فقط کافیست به آنها بگویید روش های موفق شدن چیست؟ آنوقت آنها با نیروی پشتکار خود و بکارگیری روش های موفق شدن همیشه شاگرد زرنگ کلاس می شوند. شما هم اگر می خواهید شاگرد زرنگ کلاس شوید بهتر است اراده و پشتکار خود را تقویت کرده و سپس برای رسیدن به موفقیت تحصیلی تلاش کنید


بیشتر...

چگونه زبان انگلیسی را سریع یاد بگیریم؟

چگونه زبان انگلیسی را سریع یاد بگیریم؟

. اهداف واقع‌گرایانه و خاصی را مشخص نمایید

شما تصمیم گرفته‌اید ! حالا چطور سریع زبان یاد بگیرم ؟ اولین نصیحت کارشناسان ما این بود که از خودتان بپرسید: می‌خواهید به چه چیزی دست یابید و تا چه زمانی؟ دوناوان وایت، معاون سرمایه‌گذاری و آموزش در روزتا استون، می‌گوید: “یادگیری زبان به بهترین شکل در زمانی رخ می‌دهد که به اهداف کوچکتری تقسیم گردد که قابل‌حصول در عرض چند ماه باشد. این امر بسیار مهیج‌تر و واقع‌گرایانه‌تر می‌باشد.”

 

ممکن است شما در زمانی که آموختن زبان را شروع می‌کنید بسیار خوشبین باشید اما اینکه هدف صحبت‌ کردن روان آن زبان را داشته باشیم ضرورتا بهترین چیز نیست. فیل مک‌گوان، مدیر ورب مپس، پیشنهاد می‌نماید که این اهداف به اهدافی محسوس و خاص تبدیل گردد: “چرا هدف خود را قادر بودن به خواندن یک مقاله‌ی روزنامه به زبان هدف بدون جستجوی لغات در فرهنگ لغت قرار نمی‌دهید؟


بیشتر...